nu ska jag mysa med film



Hej! Sitter just nu och käkar lite knäck, fy fan vad gott alltså! Ska ta och krypa ner i sängen och sätta på en film tänkte jag, forever alone... haha. Dagen har varit toppen, hittat 3 nya linnen/toppar och så fick jag en jätte mysig morgonrock av min moster i julklapp, hihi tack! Fika med tjejerna var riktigt mysigt också.
Imorgon blir det stan igen med min kära sambo, bio på kvällen också! Torsdag ska vi kolla på hockey LHC-AIK, fy fan vad taggad jag är. Nu ska jag se film, puss!

  0 kommentarer på "nu ska jag mysa med film"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin