nu: träning!!

Tja babes! Tänkte slänga in ett inlägg innan jag tar och rör lite på mig haha, ska springa lite på bandet ett tag och göra lite övningar (speciellt rumpan;)..haha!) och en massa träning med hantlarna, beach 2012 snart ju!
Solade lite idag efter skolan igen med tildisen, sen har jag bara varit hemma och slappat. Så jäklans trött.
Har en lista på vad som ska inhandlas nästa vecka också, högst upp spegel, skinnbyxor... yeah och allt de andra.
Men vi hörs senare, love ♥



ja ni.. nu kommer de bli stohej att jag la upp bild på min mage. men har fan lika rätt och visa upp mina fina vackra rutor som killar? fasten de gömmer sig där någonstans...

  0 kommentarer på "nu: träning!!"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin