hemma och är sjuk



Hej, just nu ligger jag hemma sjuk.. :( Usch. Fan vad tråkigt säger jag bara. Men blir nog skola imorgon i alla fall, hoppas jag. Denna vecka har mest beståt av hockey, hockey, mys, tårar...
Helgen så var det i alla fall träff på ikano med lite hockey grabbs, så fick man spela bordshockey tävling mot dem, jag spelade mot mange (synd så vart det 1-1...) Men Mathilda och jag fick i alla fall våran älskade puck och affish signerade av Klas Dahlbeck, Erik Lindhagen, Andreas Jämtin och Magnus Johansson ♥

Igår låg jag bara hemma i sängen hela dagen, fixade lite med en design till en kompis också. Nu ska jag ta något att äta för börjar bli hunrig, puss.

  0 kommentarer på "hemma och är sjuk"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin