alla har sina stunder

Få personer har sätt mig ledsen, jag är väldigt glad och positiv person. Jag vägrar visa mig svag, jag gråter sällan. Men de finns saker som har hänt som har krossat mig så hårt att en del nätter bryter jag ihop och vill bara dra här ifrån. Jag låter aldrig någon krossa mig eller gör mig ledsen, ingen är värd mina tårar, ingen är värd att få en dag i mitt liv till ett helvete. Och ändå har jag gråtit för dig i alla j*vla år, kämpat så jävla mycket för allt. Men till vilken nytta? "såren läker för varje år" sägs de, vad fan spelar de för roll när man har ären som minnen. Du stack, lämnade allt, snart 7 jävla år! Kommer ihåg de som de skulle vara igår. Du kommer aldrig fatta, du har aldrig gjort. Du har förstört allt.

  0 kommentarer på "alla har sina stunder"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin