kära göteborg

Åh tjena mina snygga läsare! Allt bra? Jag mår på topp. Men tar allt lite snabbt nu, måste sova.. 
Igår när vi kom till götet så kolla vi Alex match först sen gick vi på stan ett tag och käka, sen match igen, sen liseberg till natten. Idag så vart de match, sen stan (KÖPT VÄRLDENS SNYGGASTE JACKA!!), käk och så. Vid 3 någongång så gick vi till liseberg igen (hade två dagars pass) och nu kom vi hem nyss efter att varit där hela dagen. Fan vad kul vi har haft alltså! Ska skriva allt som har hänt, lägga upp bilder från resan, de jag har köpt och så imorgon. Men tänkte bara uppdatera er om att jag lever;) Nu ska jag sova pussar godnatt!
Lite härliga bilder från götet !

  1 kommentarer på "kära göteborg"

Postet av: femtondemars - poledance mamma
Hej på dig!
Va gärna med (igen) och tävlar om veckans blogg
http://femtondemars.webblogg.se/2012/july/vinnaren-och-bli-veckans-blogg.html

Ha en kanonbra lördag :)
2012-07-07, 10:26:56
URL: http://femtondemars.webblogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin