nätter som denna

Ni vet de där ögonblicken som du aldrig kommer glömma? De där ögonblicken som man blir helt varm i kroppen, ryser och nästan gråter. För de är så underbart, vackert ögonblick. (hehe djupt...) Nu ska visa ett av mina ögonblick detta år....
 
 
Detta är över ett halvår gammalt.. men jag blir fortfarande lika glad och varm (okej jag är mes så får faktiskt rysningar och nästan.. bara nästan gråter ibland. Haha!). Som många som läser min blogg vet så är jag en liten sportnörd. Men min största kärlek är ju hockey !!!! Det är obeskrivligt. Åhhhhh så mycket kärlek till detta ögonblick, jag är så stolt svensk man kan vara. Jag är en stolt LHC:are man kan vara, även fast de gick nästan till allsvenskan i år. Jag var där varje hemmamatch och de kommer jag vara igen. Och håller tummarna för att de ska köra som fan och köra skiten av alla andra (speciellt jämtin.. du är bäst).


Haha, jag vet de flesta inte ens kommer läsa detta och att de som läser detta kommer tycka att de är ur töntig. Så? Tyck det. Jag är en stor mega j*vla stor tönt i hockey.

  1 kommentarer på "nätter som denna"

Postet av: kim
hahah omg jag är EXAKT likadan!!!!!!!
Svar: hahah fan vad kul!!! :D
CATO
2012-07-31, 12:13:57
URL: http://aboutkim.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin