Stockholm

Tjena! Sitter nu i Felicia pappas lägenhet i stockholm. Vi gick upp vid 7 imorse, då vi bara hade sovit 3 timmar.. Haha bra de! Men vi gick upp och åt frukost, tog väskorna och gick ner till tåget för åka till staden. På bussen mådde båda ganska dåligt så vi sov mest. När vi var uppe i Stockholm så vart vi upphämtade av hennes pappa och nu är vi är trötta och slinta. Ska troligen ner till Skansen sen också för allsången (eller för Måns då..) ;)


  0 kommentarer på "Stockholm"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin