fika på steves med tildisen

Hej babes! Idag så har jag bara chillat, träna lite smått idag också (körde intervall på 7 km) lite små bra i alla fall! Sen så fixade jag en ny design som ni kanske ha märkt ;) Ska även fixa ny header snart.. har sagt de ett tag men får tag i de nu eller när jag kommer hem från grekland. Men hiss eller diss till nya designen? :D Vid 7 tiden åkte jag mot staden för ta en fika på steves med tildisen. Vi prata om allt och inget, käka lite gott och myste i våran fina stad. Haha hittade på lite bus också.. ;) Nu är jag hemma i alla fall, sitter i soffan och kollar på BB finalen såklart! HANNA J go go go


  0 kommentarer på "fika på steves med tildisen"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin