godmorgon

Godmorgon sötisar! De flesta andra är väl i skolan nu, eller ni läsare kanske redan har slutat? :D Själv ligger jag hemma, för vi ska ha "plusdagar" resten av veckan, då alla med rester får jobba i fatt de och göra prov och så vidare. Tycker att de är bra att vi har de på min skola, i fall man missade natoniella tex eller något. Jaja, jag har bara två prov att göra så ska plugga de sista på dem idag och åka in till skolan imorgon. Sen är jag ledig till på fredag, då vi bara ska fika med svenska, engelska och matte lärarna mysigt! :) Jaja nu ska jag plugga på, vi hörs senare. Ska lägga upp gårdagens outfit också..


  0 kommentarer på "godmorgon"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin