baby baby

Godmorgon pluttisar! Har gjort i ordning mig och käkat lite frulle, sitter just nu i sängen och väntar på att jag ska kunna gå ner till tåget. Fan vad kallt de är på mitt rum alltså.. fast de är endå varmt och skönt, haha jaja. Ska palla mig ner till tåget snart tänkte bara göra ett litet inlägg först ;) Idag så har jag ju bara hantverk hela dagen, så livet är bra. Nemen nu ska jag fixa det sista så jag kan gå ner till tåget, vi hörs senare puss!


  0 kommentarer på "baby baby"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin