engelska redovisning snart

Hej finisar! Allt bra med er? :) Jag är lite nervörs, ska göra engelska redovisning snart.. ska vara en värd för 4 utbytesstudenter!! (skämt o sido, de finns inte.. men de ska vara för dem haha) Så är lite små nervörs nu, men kommer säkert gå skit bra! Bara en lektion kvar efter denna, då det också är redovisning fast i svenska om en valfri film. Så ska träna träna träna nu! Vill ha bra betyg. Hehe, i become pluggis. Men det är ju bara bra så..
Men vi hörs under dagen, mathilda och jag ska fixa en massa idag, så kul! Och imorgon blir jag 17!!! Yeah, party ;)
Pussssar ♥

 


  0 kommentarer på "engelska redovisning snart"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin