Hej sötnosar! Ingen bloggning i helgen, me...

img_9988 (MMS)

Hej sötnosar! Ingen bloggning i helgen, men har haft fullt upp med riktigt fina vänner och gött folk. Nu mår man som förtjänar efter en fartfylld helg, tog en väl behövlig dusch nyss också. Riktigt skönt, lite snabb spa kväll efter BB ;) Mathilda är här i alla fall, hon mötte upp mig på tåget, bakade tills imorgon och såg på tv bara. Båda är helt slut så nu ska vi sova, tänkte bara visa att jag lever haha puss!


  0 kommentarer på "Hej sötnosar! Ingen bloggning i helgen, me..."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin