hipp hipp 17

Hej mina partypinglor! Idag är det min dag, hihi. 17 år.. känner att åren börjar bli mer och mer haha. Mer ansvar, mer efarenheter, mer av allt och mitt liv kunde inte ha varit bättre känner jag! Jag har värdens finaste vänner (kolla bara vad min bästa vän Mathilda skrev på sin blogg till mig imorse), jag har värdens bästa familj, jag har allt man behöver helt enkelt! Life is amezing. Happy, happy som vanligt ;) Nu har jag städat och fixat i ordning mitt rum lite så det är fräsht tills inatt då lite kompisar sover här och tills imorgon då jag får lite gäster.

Just nu är min mormor och morfar här och fikar och firar mig lite granna. Jag ska fixa och packa lite nu så att jag är klar och kan åka till stan och fixa ordning allt tills kvällen! :)
PUSSSAR OCH KRAMAR TILL MINA FINA LÄSARE, ALL KÄRLEK TILL ER ♥



Grät när jag läste det här nästan.. så jävla bra vän jag har! Finner inga ord. Du är bäst och så är det bara. Du är som min tvillig haha, vi tycker nästan likadant om ALLT, kan säga samma saker i samma sekund avsluta meningar av varandra utan att tänka på det haha ganska roligt faktiskt! Båda är som största hulliganerna på hockeyn, vi sitter som grabbar, sen när klackskorna och väskorna kommer på är vi stans största bitchar! Haha!
Glad att jag har dig, för du är du, för dig kan jag säga allt till och veta att det stannar där.
Jag är glad att du tycker om bajs som jag, haha poo poo.

Nu har jag vaknat, ska skicka iväg ett sms till dig snart! Och jag tro denna födelsedag kommer bli riktigt grym, för den ska firas med dig och våra BÄSTASTE brudar. Amezzzing hu? Pussar på dig min sambo!

BEZZTA DU POO POO

  2 kommentarer på "hipp hipp 17"

Postet av: Sofia
Startat en ny tävling där du kan vinna en valfri vara fån linn-lay. Reglerna är jätteenkla så hoppas du vill vara med och tävla :D Kram!
2012-03-17, 17:33:14
URL: http://byfia.com
Postet av: TECKNING & FOTO
TÄVLINGSTIPS - lottar ut valfritt smycke till ett värde av max 200 kronor hos mig!!



Kika också in i bloppisen, ingenting över 100 kronor!!! Och oanvända, eller knappt använda, kläder: http://nataliehakansson.blogg.se/saljes/
2012-03-18, 20:24:20
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin