i en vacker dröm var du min

Hej älsklingar! Usch har sådant dåligt samvete att jag inte bloggar längre nästan... antigen så jobbar jag, ute på stan, med *** ;) , eller mina vänner.. dränker mig i plugg, ligger helt död efter allt jobb jobb och jobb med skola och allt annat. Men de går bra nu! Allt är *PERFECTO*, mer pengar skulle väl vara ett plus och ett sommarjobb.. men men livet går bra.
Tänkt slänga in ett inlägg då och då, men känns som de skulle blir så tråkigt nu under praktiekn ändå. Skulle vara såhär ungerfär "hej nu sitter jag på bussen till jobbet,hej nu sitter jag med min fina matlåda här på jobbet, hej nu är jag påväg hem från jobbet, hej nu dränker jag mig i en massa plugg"... Ja ni märker ju. Men ska försöka få upp bloggen lite, stämming, design, mer inlägg... ja ni fattar ;) Haha babblar bara på nu, så bäst att jag slutar och går och lägger mig istället. Men vi hörs imorgon, MASSOR av pussar till er! ♥


  0 kommentarer på "i en vacker dröm var du min"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin