praktik på kicks

Hej sötisar! Kom hem för en stund sedan, praktiken gick super bra och de som jobbade där var trevliga. Slutade lite tidigare idag så fick gå vid 4. Har gjort iordning en massa i butiken idag, tagit hand om kunder, städade och lite sånt mer jobb imorgon - spännande ;) Gick och kolla lite på ikano innan pappi hämtade upp mig, ska köpa ett par byxor på gina och lite tröjor/linnen från alla möjliga affärer. Vill ha en ny bus och body lotion också.. så ska kolla lite imorgon.

Nu ska jag se lite film och vila lite haha, skulle ut och springa men strom ute typ så tar sängnen istället ;)


/insparation

  1 kommentarer på "praktik på kicks"

Postet av: Ida
Vill du göra mig en tjänst? Du blir länkad i min blogg som tack!

Rösta på mitt rum här: http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=13183

Kommentera sedan vilken "röst" du blir, allstå numret som står ovanför röstknappen EFTER du har röstat! :)

Om du är med i ngn tävling där man ska rösta, skicka länken till mig så i en kommentar så röstar jag på dig! :) Tack på förhand!
2012-03-19, 20:09:46
URL: http://idahtt.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin