fyllegolf

Hejsan svejsan! Bra med er? Med mig är det UNDERBART. Därför jag inte bloggar, sorry. Men snart är plugg och skola slut och har lite mera tid att skriva om min shopping och rakartygg haha.

Igår och idag var jag hemma, förskyld och migrän.. och allt ni vet. Mådde bättre mot kvällen och eftersom de var avslutning på ku så gick jag dit. Vi skulle bli "kidnappade" till hemlig plats. Spännande! Så först hade vi picnik sedan minigolf haha med barnklubbor som nådde till knäna och var lite färgglada ;) Jätte trevlig kväll i alla fall, kollade lite BB förut också. Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon för simma med klassen i idrotten. Pepp, nja inte så värst men vi kör ändå. Puss, ska försöka blogga mer!


  0 kommentarer på "fyllegolf"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin