Hejhej jag är super söt! Neva, men hej på ...

img_9074 (MMS)

Hejhej jag är super söt! Neva, men hej på er. Allt känns bara sådär ni vet.. Man vill bara sova och inte göra något. Speciellt inte gå upp för skolan typ 5 imorgon, okej ska inte överdriva men måste ta minst 7 tåget. Men kanske blir att åka i one picen... ? Sånt som märks, har ju bara en hantverks lektion +idrott, ganska skön men ändå ovärd dag. Jaja sitter och kolla hockeyn, ta det här nu Sverige! Love. Pussar


  0 kommentarer på "Hejhej jag är super söt! Neva, men hej på ..."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin