18 november

Idag är det sån den där underbar dag, en bra dag. "Life is like this WOOOOOOOO" och eftersom de är en söndag så känns de extra bra att inte har någon söndagsångest. Igår var de hockey med pappsen, vi vann med 5-3, dock var det ett 6 mål... men men, vann gjorde vi!! Sen åkte jag hem till Felicia, vi lagade mat, såg på tv och The Apparition den var riktigt bra och läskig tills den var slut för då vart den ganska dålig haha.
 
 
Vad gör jag nu? Dansar omkring och sjunger i ett hus för mig själv. Mina föräldrar är på bio, så jag har huset för mig själv ett par timmar. Ska väl dansa runt lite mer, ta på mig en skjorta som i film och göra mina moves haha.
 
Ha en bra söndagskväll ♥ 
 



  0 kommentarer på "18 november"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin