thats life, keep it up

 
 
 
De sköna med en blogg är att när du känner dig ensam, ledsen, glad eller arg. Kan du sätta dig vid datorn/mobilen och bara skriva. Man behöver inte publicera det, bara skriva. Eller bara skriva ett inlägg, kort och gott, utan känslor, bara skriva, få ut allt de man vill ha sagt men inte kan säga. När de är svårt att få fram ord. Jag är nog en sån som föredrar det. Jag tycker inte om att prata om jobbiga saker, känslor, saker som får mig att tänka och gråta. Jag kan inte prata med alla om sånt, de är svårt. Vad ska jag säga liksom? Hur dåligt jag mår ibland för små saker? Hur lycklig jag är? Hur kär jag är? Hur arg jag är? Vad ska jag säga. Och vem lyssnar, oftast känns de som man skulle sitta där prata och prata, och personen lyssnar inte ens, så varför ska jag berätta. När jag kan hålla allt igenom mig och vänta tills bomben släpps då jag börjar stor tjuta för igenting ett tag, sen när jag träffar de som alltid får mig glad så är de mesta bra igen. "det man inte dör utav, blir man starkare utav" . Thats life, keep it up, du lever inte föralltid.

 
 

  0 kommentarer på "thats life, keep it up"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin