träningsskor

 
Vill ju ha lite nya träningsskor nu när jag har börjat igen. Äntligen! Ja båda är rosa. Fint är det!
 
De högst upp är Reebook esaytoone, och de tänkt jag ha när jag går promenader ute och kanske även till skolan någon gång, även fast de är inte är så snyggt kanske.
Och de andra skorna även de är från Reebook men ett par vanliga träningsskor.
Gillar att båda är svart/rosa. Lite mer färg på träningen, man blir gladare då ;)
 
Finns på sportamore, billigt o bra!

  0 kommentarer på "träningsskor"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin