traning

Hej på er! Nu när hösten kommer ska jag börja träna igen. Ska komma igång, träna kl 5 på morgonen minst 2-3 gånger i veckan + söndagar och sådna heldagar jag inte har något att göra! Har tänkt länge på de här med bloggen, och sluta vill jag verkligen inte. Men kommer "förnya" lite. Inte så många inlägg där de står "hej idag var jag i skolan, hejdå" , kommer lägga upp de jag känner för tills jag har kommit back on track. Funderar på göra om till en tränings insprations blogg, (haha och så ska jag börja träna såklart!). Men en bra inspiration för alla oss lata människor här i världen. Som tycker om att lata oss, käka en massor av gott. Låter bra va? :D
 
Just nu dissar jag lördags godiset, med en ingerfärs-hallon-bannan-med-mera-hej-jag-är-nyttig-smothie! Ninni tyckte de lät äckligt, men de är faktiskt väldigt gott. Goare än vad de låter, så ge de en chans.
 


  1 kommentarer på "traning"

Postet av: Ninni
Haha de lääät fan äckligt :( <2
2012-09-23, 13:26:06

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin