22 augusti

Hej på er! Idag hade vi föreläsning i skolan Olle Johansson från Make up store kom och pratade, sminkade, fick svar på frågor osv. Riktigt kul o intressant faktiskt! Även han som hade kommit på Cover all mix från make up store, vilket är min och många andras bästa vän i sminkväg haha. Eftersom de var FULLT i matsalen, så gick jag & mina vänner och käkade pizza istället. Hur gott som helst, längesedan! :D Sen hade vi föreläsning efter lunch igen. Efter de slutade vi, så då fixade vi lite pappren om ledighet och kurser.

Åkte hem och sedan dess har jag bara vilat för håller på o bli sjuk. Riktigt förkyld och ont i halsen, har jag inte tid med ska bara träna för fullt igen och imorgon blir de nog utgång med massor av härliga människor. PUSS



Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin