27 augusti

Tja! Allt bra med er? Känner mig duktig som klarade engelskan bra och själv (Läser inte igen utan extra för er som inte vet). Lugn dag i alla fall. Efter skolan drog jag och bästi till ikano, shoppade lite grann båda två. Jag fick även med mig en ny klädställning eftersom min garderob är full, min byrå går inte att stänga och min gamla klädstång är så mycket kläder på att de ramlar något så fort jag ska ta ett klädesplagg. Bra dag helt enkelt. Nu ligger jag i sängen ska sova. Sovmorgon till kl 7 halv 8 imorgon, skönt! Puss fina ni



Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin