Rutiner igen

Bilder från arikivet. Såhär slutar de när jag tar bilder med min cam, eller värre men..

Hejhej! Håller på och göra om lite här igen, så ska byta bilder, header osv. Men fick bli så här sålänge. Livet är underbart, lönen kommer imorgon från sommarjobbet (fick bio presentkort från dem i veckan också!), de är 49 dagar kvar till Spaninen med tjejerna, jag hade en riktigt bra helg med två roliga efterfester vilket slutade med att vi kom hem ca kl 15.00 dagen efter.. ja ni haha. Allt är bara bra nu. Förutom att jag saknar Rhodos, värmen och vattnet. Sen en myskompis, forever alone. Men de är väl förstårligt om man ser ut som jag gör på bilderna liksom, normal hej.
 
Ska gå hemifrån kl 6.50 imorgon, börjar med engelska på morgnen (SJÄLV!). Men de kommer gå bra, härligt med rutiner igen. Förutom att gå upp typ 5.30. Nu ska jag försöka sova så att jag kommer upp imorgon. PUSS

  0 kommentarer på "Rutiner igen"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin