En bra fredag

 
Igår var det förfest hos Natalia för att fira henne lite, vi drack, spelade lite spel, dansa och hade de bra. Efter elva tog vi bussen ner mot stan, sen vart de platå hela kvällen med dans dans och dans. En bra kväll med massa nya härliga människor. Tog tåget hem för en gångs skull och vaknade i min egna säng. Ligger nu igen i sängen och väntar på att mamma och jag ska göra lite julgodis. Puss.
 
 

  0 kommentarer på "En bra fredag"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin