13 februari

Ne nu ska jag sluta med att säga "förlåt, att jag inte har bloggat och blabla".. bara tråkigt att läsa det. Det är min blogg, jag bloggar när jag bloggar. Men de är vinter, jag är trött på allt. Men kämpar på ändå i skolan och träning. Så bloggen är ju inte min största prio direkt. Men ska försöka mitt bästa till att blogga lite mera, o lite mera roligt.. annars är det ju inget kul alls haha.
 
 
 
Veckans träning har sett ut såhär i alla fall, än så länge.. flera dagar kvar ju ;)
 
Måndag: löparband, mage + rygg, step i några minuter, andra övingar.
Tisdag: crosstrainer, ben+mage, step i några minuter, andra övingar.
Idag ska vi köra: crosstrainer, mage, rygg + armar, step i några minuter, andra övingar.
 
 

 

  0 kommentarer på "13 februari"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin