It's not right, but it's okey

Idag har jag hunnit med lite saker som skulle "göras", dock har jag lite kvar på listan hehe. Får fixa det imorgon. Var hemma och chilla, fixade lite i mitt rum, pluggade osv ett tag, sedan träning hemma, sen vart det hockey med bästi, träffade lite trevligt folk på stan haha, sen drog jag hem för att fräscha upp mig och kolla lite på mello. Nu sitter jag i sängen och ska kolla Gossip Girl. Ska kanske in till stan senare dock.. får se hur de blir. Men ni får ha en toppen kväll allihopa. Puss mina hjärtegull.
 

  0 kommentarer på "It's not right, but it's okey"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin