2013

Im back! Övedelevde nyår... eller nästan i alla fall. Känner mig fortfarande lite bakis onykter haha. Men kom hem till kära Linköping idag, kändes skönt att komma hem ändå. Får se vart nästa nyår blir i för stad/land, haha men det är ett år kvar så de är bara ta 2013 som jag gör med varje år, leva livet. Men som alla andra ska jag "ta tag i saker om ting", träningen började jag med i november någon gång, gått sådär pga mycket med praktik, jobb, skola och varit sjuk osv. Men nu hoppas jag att de går bättre och jag ska köra på och försöka träna minst 3 gånger i veckan och då varje pass köra all in, göra upp ett schema, hur jag ska träna, vad jag ska träna vilken dag osv. 
 
Men nu tillbaka till nyår, det firades som sagt i Katrineholm. Vi fixade oss och allt hemma hos Lina för sedan dra vidare till Nellie där även Ida och Kevin var. När vi kom dit började vi med att göra middag, potatisgratäng med fläskfile o bearnaisesås. Vart super gott! Sen var vi hemma hos Nellie dansade, spelade, pratade, skrattade och lilla jag spelade även in ca 24 videos under hela kvällen till dagen efter haha. Ett tag innan tolv drog vi ner på torget i Katrineholm i alla fall, där de flesta människorna var, träffade både nya och gammla folk där. Trevligt! Dock såg jag inte mycket fyrverkerier på hela nyår??! HHAH, fast de var fullt av dem (hörde jag). Så då är frågan vart jag hade mina ögon... Sen hände lite tråkigheter, men allt löste sig och alla var hittade, så drog vi på efterfest hos Grunkan. Sen var de bara att gå hem någon gång på morgonen, de där 20 meterna de var från Grunkan till Lina haha. Sen ska vi inte gå in på detaljer, men alla "måde som man förtjänade" haha.
 
Nu håller detta på att bli en bok, så imorgon när jag orkar ska jag klippa ihop videosarna och lägga upp bilder och berätta om mina "nyårlöften" och mitt år, hehe. Nu ska jag sätta på en film, äta chips, dipp och andra onyttigheter. (ska se en gråtfilm, känner för att gråta idag haha!)
 
 
PUSS
 
 


 
(ska även göra om med header, bilder osv på bloggen.. behövs lite nytt haha!)
 
 

  0 kommentarer på "2013"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin