new week

Okej, nu får de vara slut med alla onyttigheter i veckorna, jag ska bli nyttig. Jag ska ge ALLT i min träning. Jag ska blogga mera. Jag ska plugga mera. Inget mera latande. Slut med det. Blir så trött på mig själv. Nu ska jag köra järnet!!!
 
Haha dagens mening kanske? Borde bli. Idag var jag hemma bara, mådde inte bra. Imorgon är de skola igen och eftersom jag börjar kl 10, så ska jag köra på en träningspass innan de!! Måste. Nu ska jag ta de lugnt ett tag, plugga lite svenska. Sen sova, så jag orkar upp imorgon och ge allt på träningen. PUSS
 

 

  0 kommentarer på "new week"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin