new years eve

Haha, förstår inte varför man alltid glömmer ta bilder på fest?? Okej jag har ett par stycken nedanför och fler, men kan inte visa allt på bloggen haha. Men alla dessa bilder är tagna innan "festen" och nyår började på riktigt haha, så är mest små ego bilder med mina tjejer och annat. Men håller på att fixa ihop videon i alla fall, var ju ett par styckna som ska sättas ihop... ;) Mycket "haha" i detta inlägg känner jag. Men tyvärr kan inte bilderna förklara eller beskriva hur bra mitt nyår var, but here you go anyway !  Hoppas ni hade lika bra nyår som jag i alla fall, hur ni än firade, behövs ju inte firas med att alla blir fulla och ligger i diket? Haha. Gott nytt år ännu en gång!♥ 
 
 


 

  0 kommentarer på "new years eve"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin