SVEEEEEEEERIGE

SVEEEEERIGE. NI kan väl inte missat att Sverige är i jvm final mot USA på lördag kl 13.50 ???!!!! LYCKA!!!!!! Åh, känns precis som förra året. Kom ihåg finalen kl 4 på natten/morgonen, halva sverige satt nog bänkade då.
0-0 hela första, andra och tredje period, sen i de sista sekunderna i förläningen, när Mika Zibanejad tog pucken och bara körde, helt själv, rakt på mål (kollat på vidoeon sisodär 10000 gånger efter den matchen..) har för mig att sekunderna stog på 0.51 ?? 0.51!! Fatta vilken lycka. Vilka skrik och tårar.... ÅHHH. Och målet, hela matchen, varenda passning, varenda skott på mål, varenda sekund. SÅ JÄDRANS BRA!! Åh. Hockey, finns de någon bättre sport?? Skulle inte tro de va.
 
Och matchen nu mot Ryssland??! Visste inte vart jag skulle ta vägen, vilken match.. sista sekunderna på 3e period... var nog inte den svensken som höll på att skrika eller gråta haha. Förläning då?? Hatar förläningar, eller älskar dem. Men spänningen.. skott för skott. OCH MÅL PÅ 3e??? Collberg, vilket mål!!
 
 
 Sista sekunderna från förra året.... 
 
 

  0 kommentarer på "SVEEEEEEEERIGE"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin