18 juli

Hej på er! Första dagen på sommarlovet var ju i måndags och har faktiskt inte slappt så mycket, har fixat små ärenden, tränat och sen slappat lite haha. Helgen närmar sig igen, självklart blir de ågatan som vanligt;) Idag var jag på ikano med syster, köpte en söt topp från bik bok, ni får se bilder på den imorgon eller helgen! Nu ska jag se serier och bara vara med mig själv, ensam, haha. Skönt det med!


  0 kommentarer på "18 juli"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin