6 juli

Igår blev det såklart utgång! Åkte till Mathilda efter jobbet, åt mat och drack goda rosa drinkar (se bild). Fixade hos, skippade klackar igen haha. Drog oss sedan mot 55:an för dricka vin med hennes syster, trevligt! Efter hon hade gått hem så beställde vi in shottar och drack cider, träffade på några vänner och begav oss mot platå. Dock var det ganska lite/tråkigt folk där, så vi sprang mellan 55:an, Platå och Ågatan hela kvällen.

 

Sedan när vi skulle gå hem så gick vi såklart och sjöng lite med annat folk, sånt som hör tll liksom. Träffade några härliga människor och hamnade sedan på den sämsta och skummaste efterfesten.. Kom hem vid 6, sov och sov. Nu på kvällen har jag ätit mat och jordgubbar med familjen + mormor och morfar. Sedan spenderat kvällen med serier i min ensamhet.


  0 kommentarer på "6 juli"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin