7 juli

Hejhej! Idag var det en riktig sommardag, så jag och Mathilda drog ut till Nässja för bada och sola. Var mysigt! Nu är jag hemma, har duschat, ätit och fixat naglarna tills imorgon. Taggar nu sista jobbarveckan för sedan köra FULLT ut med träningen helt. Kommer bli så skönt, men kommer också sakna att jobba på älderboendet.

 

Imogron efter jobbet ska jag även åka till mitt andra jobb för städa kontoren sedan ska jag träna också tänkte jag. Tror jag skippar måndagsklubben med tanke på att jag jobbar kl 9 på tisdagen sedan.. hehe.

 


  0 kommentarer på "7 juli"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin