Sena nätter, tomma glas

Och idag var de verkligen tomma, ingen ågatan idag. Hur länge som helst jag inte spenderade min fredag där, med alkoholen, vännerna, dans till skorna är trasiga, fylle käk och naturligtvis alla nya människor. Men inte idag, idag är jag hemma, för mig själv. Imorgon ska jag till Norrköping senare på dagen för träffa mina kära vänner, men inatt spenderar jag natten ensam och uttråkad på livet. Haha deppat? Nej, inte alls. Livet är faktiskt toppen!


  0 kommentarer på "Sena nätter, tomma glas"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin