17 juni

Hej på er! Gud vad tiden går fort, fick sommarlov i torsdags (dock varit halv ledig de senaste veckorna). Men kändes som om jag fyllde 18 nyss??! (17 mars) haha, och som att nyår inte var längesedan. Jaja, hade sommarlov tills idag då jag började mitt jobb på gamlegården, gick bra och alla var jätte trevliga! 4 veckor till där sen "riktigt" sommarlov ;) sista sommarlovet också, studenten nästa år ju! Tänkte hur som helst försöka slänga in lite mer inlägg, så PUSS, vi hörs.


  0 kommentarer på "17 juni"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin