Bästa kvällen på länge

Helt klart den bästa kvällen på länge. Eller i alla fall till kl 5 på morgonen, sen ville jag bara sova i min säng med täcket, gjorde de vid 9 imorse i alla fall haha. Mathilda och jag hade slagit ihop våran fest för att vi fyllde 18 år, massor av härliga vänner kom. Toppen kväll i alla fall. Men nu ska jag sova, för jag är nästintill dö och blå slagen överallt haha. PUSS


  0 kommentarer på "Bästa kvällen på länge"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin