Learning to fly

Jag lever, hehe. Vart så mycket senaste tiden o så har jag faktiskt inte haft någon vilja till att blogga, liksom 7 inlägg i veckan som är likadan typ?? "Hej idag så var jag i skolan, sen träna jag" eller "hej idag jobbade jag, sen träna jag" o fest osv... Men jaja. Fyllde 18 i helgen de firade jag med några vänner, vart en toppen kväll ändå haha, dagen efter kom släkten o fira mig med familj o vänner/mina barndoms grannar kom o fikade på kvällen, mysigt! Dock så gjorde helgen sitt på mig, vart sjuk, men nu är jag bättre, så nu kör vi skola resten av veckan. Efter bilden idag ska jag fika med min Jenny, sen jobba, sen plugga. Sen funderar jag på att gräva ner mig... PUSS


  1 kommentarer på "Learning to fly"

Postet av: anonym
Hej, vad jobbar du med och vad får du göra?
Fin och bra blogg :)
Svar: Hej! Jag städar några kontor på ett företag och sedan jobbar jag även i en inrednings butik i Norrköping ibland:) Tack så mycket! KRAM
CATO
2013-03-20, 21:22:36

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin