Skinny love

Åh alla kan hoppa över detta inlägg, läs de inte ens, radera.. Typ. Läxor, prov, onödiga jävla smink o hår prov praktiska som teoretiska. Vad fan tänkte jag när jag valde detta? Att jag skulle plåga mig själv i 3 år? Att jag skulle förstöra hela mitt liv (överdrift men..)? Vill inte det här, vill plugga... Har andra planer. Orkar inte längre, så trött på det här. Ångrar mig varje dag, varje timme, varje jäkla minut. Så jävla onödigt. För vadå? "Att jag ville komma ifrån Linköping o göra något annat" snacka om ung och dum på riktigt!

Jaja, ska inte dra in alla andra 100 problem. Hade för övrigt världens mysigaste kväll med min andra halva vid stångån stranden med jordgubbar, vindruvor, choklad, sallad och cola (johnny o per).


  0 kommentarer på "Skinny love"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin