En bra helg

Hej på er! Allt bra såhär på söndags kvällen innan måndag? Ångest? Haha, brukar vara så. Jag har inte packat klart för Spanien, inte fixat alla små saker än, vet inte hur jag ska hinna allt imorgon då jag slutar halv 5. Men men de löser sig.

Har haft en bra helg i alla fall, fredagen var jag hemma och bara tog de lugnt, lördagen skulle vara lugn men vart utgång med härliga vänner. Vaknade tidigt idag, ingen baksmälla heller skönt! Pappa hämtade upp mig vid halv 1 och ja sedan dess har jag packat och lagat mat. Nu ska jag sätta på någon film eller serie sen sova en sista natt i min säng på en vecka :( buhu. 




  0 kommentarer på "En bra helg"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin