Lördag 12 oktober

Hejhej! Ligger i soffan och myser med varm choklad och godis. Hunnit med att äta frukost och städat lite. Idag ska jag nog in till staden och fixa lite ärenden, packa till Spanien vart inget igår. Blir lugn helg också tror jag. 

Igår så hade jag praktik hela dagen med 30% i hela butiken! Så var en rolig och härlig dag. På lunchen gick jag även på stan med Fanny, viwi och Anna:) efter jobbet gick jag hem till en kompis en stund trevligt, men lite tråkigt också med allt. Åkte sedan hem vid halv 8 och käka, kollade lite fotboll. Men la mig sedan i sängen och tog de lugnt med en film istället. Puss 




  0 kommentarer på "Lördag 12 oktober"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin