2 september

 
 
Hejhej! Kom hem från Katrineholm idag, vart där fredag-måndag. En bra helg, med bättre vänner. Kom hem vid sex tiden, packade upp allt och städat rummet lite smått. Ikväll har jag inte gjort mycket alls, kollade idol och lite resor (sugen på att åka innan studenten någonstans). Nu tänkte jag ta en dusch, sedan sova, börjar tidigt imorgon. Hösten börjar redan komma, mysigt och har längtat. Men får aldrig nog av sommaren ändå liksom haha. Puss fina
 

  0 kommentarer på "2 september"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin