26 september

Hejhej! Idag hade jag studiedag, så tog en skön sovmorgon och sen en go frulle framför tv och serier. Käkade sedan lunch och drog mig mot stan för att gymma med frugan. Skönt att vara igång igen efter att bara festat sedan jag fyllde 18 typ haha! Jaja nu ska jag ge allt i träningen igen (festa också såklart). Efter träningen gick vi på stan, la undan en tröja och sen så kollade vi lite "semester shopping", åker ju om 18 dagar. Längtar, Spanien med bästa birdsen, sol, dricka drinkar och ha de bäst. Jaja nu ska jag sova snart, har studiedag imorgon men ska ha praktik i alla fall. Så kul! PUSS 







  0 kommentarer på "26 september"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin