Hemmakväll

Idag så har jag gjort lite ärenden inne i stan, träffade min saknade Natalia köpte lite gott och satte oss ute i solen och pratade om allt. Drog hem vid halv 7 för att fira min underbara pappa, med god mat och efterrätt. Moster, mormor och morfar var även här, mysigt! Fick en ur snygg vinröd kjol av min moster, lägger upp bild imorgon! Nu ska jag mysa med mig själv en fredag kväll som denna. Skönt att inte festa varje helg faktiskt haha;)



Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin