Alla hjärtans dag igår


Alla hjärtans dag igår. Tycker verkligen inte att de är en dag man ska strunta i. Jag har ingen pojkvän, men de är inte bara då man ska fira. Jag överraskade mina föräldrar med att köpa en fin alla hjärtans dag present och skrev ett fint kort om hur mycket jag uppskattar och älskar dem. Jag lunchade med bästis. Jag drack lite alkohol, umgicks och dansade med fina vänner. Helt klart en bra alla hjärtans dag för mig! 


Sen är det klart att man ska visa uppskattning och kärlek alla dagar om året. Men alla hjärtans dag är som alla andra trationer/högtider man umgås lite extra, visar lite mer uppskattning och kärlek är vanligt. Bara för att. 

  0 kommentarer på "Alla hjärtans dag igår"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin