Hår problem

bild lånad från google.
 

Extremt sugen på att göra något med mitt hår. Gör inget med det längre, låter de vara naturligt lockligt blandat med flätlockar. Orkar inte heller platta det, då de håller sig i 2 sekunder vare sig jag är ute eller inne typ haha. 

Men riktigt sugen på göra något annat med håret som jag inte gjort förut i färg väg istället. Någon ombre funderar jag på, riktigt sugen. Känner dock, vågar man? Kommer jag passa i det, eller se hemsk ut i det? Behöver en förändring och då känns en ombre rätt haha.
 
Vad tycker ni??

  0 kommentarer på "Hår problem"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin