Följer strömen

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Blev riktigt kär och de kunde inte bli mer komplicerat, fyllde 18 år, gick på min första lagliga utgång, har åkt på min första utlandssemester med mina finisar, bekände mina känslor för en person.

 
 
 

Hur har ditt 2013 varit? Helt klart bland det bästa året i mitt liv hittills! Jag har gjort så mycket kul, träffat många nya människor som jag gillar super mycket. Jag har skrattat, gråtit alldelse för mycket, varit arg, sårad. Ja upp och ner.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Jag tror det eller hoppas i alla fall. Har massor av härliga planer framför mig ju. Bland annat studenten!

Blev du kär i år? Ja.

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Min och bästis födelsedags fest, hela Spaninen resan med tjejerna (speciellt "redbull vodka kvällen" haha aldrig varit så full och glad), kryssningen med bästis var också helt klart ett minne jag inte lär glömma även om kvällen är suddig haha och när jag dök i Rhodos i sommras, det är nog det häftigaste jag gjort i mitt liv!

Bästa köpet? Min iphone 5s, min vita skinnjacka, mina jeffrey campbell spikes (födelsedags present dock) och många av mina klänningar haha. Många av mina köp är jag nöjd med helt enkelt.

Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol, mat, krogen, mycket kläder och resor hitan & ditan.

 

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?  Let her go - Passengers, Wrecking ball - Miley Cyrus, Wake me up - Avicii och Hey brohter - Avicii.

Vem har du umgåts med mest? Mathilda!

Bästa minnet från 2013? Kryssningen med Mathilda, kvällen i Spaninen då alla vart as packade på redbull vodka, när jag dök i Rhodos och hela sommarens utgångar haha!

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? En kärlek skulle väl vara trevligt kanske och några härliga resor världen över.

 

 

Vad önskar du att du gjort mer? Motionerat och pluggat, helt klart.

Vad önskar du att du gjort mindre? Borde kanske säga ''festat'' här, men jag har haft så jävla kul så det gör jag inte. Jag skulle kanske skippat att ha för höga förhoppningar på människor?

Favoritprogram på tv? Kollar inte så mycket på tv.. haha.

Största musikaliska upptäckten? Lyssnar på allt, som vanligt.

Vad gjorde du på din födelsedag? Dagen: Spenderades med familjen hade de mysigt (firade på riktigt dagen efter med familj+släkt). Kvällen: Jag var onykter, glad och nyfyllda 18 år på puls med vänner.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja, någon sak kanske. Men är väldigt nöjd med 2013!

Vad fick dig att må bra? Att dansa i höga klackar med för mycket alkohol i blodet tillsammans med fina vänner. Att jag klarar mer än vad jag tror.

Vem saknade du? Hemlis...

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ha inte för höga förhoppningar på människor. Sluta slösa pengar. Våga ta lite risker och PLUGGA SOM ETT AS!!

 


 
 
4149815376

  0 kommentarer på "Följer strömen"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin