Måndag 3 Mars


Hej på er! Idag var jag hemma från skolan av olika anledningar. Mådde inte bra helt enkelt. Så idag har jag försökt att inte stressa, inte tänka på hur allt ser ut hemma, inte tänka på skolan, inte göra några listor på vad som ska göras, inte tänka på planer och allting som är runt om en. Bara ta hand om mig själv. Mamma kom hem med en stor godispåse förut, gott gott! Nu väntar jag på maten ska bli klar.


Ska bara säga hur glad jag är över hur fina vänner och familj jag har. Underbara hela bundten!  

  0 kommentarer på "Måndag 3 Mars"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin