dem 3 orden



" jag älskar dig "

dem 3 orden har ekat i mitt huvud i ca en timme nu dem 3 orden fick mig att le dem 3 orden fick mig att tänka efter dem 3 orden fick mig att inse dem 3 orden gjorde min dag !
det finns personer som kommer från ingenstans, och helt oväntat bara dyker upp i ens liv du är en sådan person. någon man fäster sig vid som en magnet man dras till dig som du varit dragningskraften och jag vet inte riktigt vad de var som gjorde att de blev som de blev men jag är sjukt glad att det blev det.
du har fått mig att skratta, du har fått mig att gråta. du har fått mig till den gladaste människan på jorden du har varit med om när ja varit depp du har varit med om att höra mig bli utskälld
jag har sett dig rädd jag har sett dig sjukt ledsen jag har sett dig lycklig jag har sett dig förstörd jag har sett dig på botten
men jag lovar dig att vad som än händer kommer du aldrig bli av med mig jag kommer stå på dina sida till graven. det finns folk som sviker i dem svåra stunderna men sådan är inte jag, jag kommer stå där bredvid med dig och hålla din hand när de är som värst jag kommer samla dina tårar på min axel jag kommer stötta dig när du behöver hjälp jag kommer att skratta med dig när de är som bäst. för utan några dåliga stunder hade dem perfekta stunderna varit en vardag. och då hade vi inte värderat dem till något spec.
och det är dem där dåliga stunderna jag vill uppleva med dig, bara för att sedan få uppleva dem där perfekta !
Vad som än händer kommer jag finnas där GLÖM ALDRIG DET !
och du ska veta att det fäldes några tårar av glädje och en massa leenden undertiden jag skrev, DU ÄR UNDERBAR !

Jag svär, aldrig känt så för någon. aldrig vart så glad , aldrig gråtit så mycket, aldrig varit så arg på någon person, aldrig vart så besviken, aldrig skratta så mycket, aldrig, aldrig har jag varit så lycklig som med stunderna med dig.

  1 kommentarer på "dem 3 orden"

Postet av: Fotograf Sofia Wählby
Hejdu!

Kikar in för att önska dig en härlig kväll! :)

Kram, Sofia
2010-07-17, 22:05:29
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin