bus i skog !

thihi bus i skog ... eftersom jag vet att det är en del som inte bör får veta vad som jag gjort idag eller så som läser min blogg så. men i alla fall det va kul ;)  en lite fail men haha , i alla fall !
nu ska jag gå ut och möta jenny sen blir det gitarr lektion hah , med lite foooolk gillar vi gulligt :*
skriver mer ikväll, thiih ha det bäst sötnosar !

pecccy and love

det går bra nu,
jag lever, jag andas,
tar steg för steg.
min tankar är på rätt spår.
men det är ändå knas.
jag saknar något..


  0 kommentarer på "bus i skog !"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin